Celkový počet zobrazení stránky

9. 2. 2013

Koža a ľan v akcii.

Zimu ako ročné obdobie nemám rada. Nevenujem sa zimným športom a  nerada chodím na dlhé prechádzky, keď mi mrznú všetky kosti. V tomto období rada šijem a vôbec ma nemrzí, že pri mašine presedím celé hodiny. 
Od kamarátky som dostala zbytky kože a hneď mi bolo jasné čo z nej ušijem - tašky, ktorých nikdy nemám dostatok.







Kožené púzdro na mobil mi určite vydrží dlhšie ako látkové z obchodu.
Motív je kreslený fixkou na textil.


Vaša Jana

25 komentárov:

  1. Jani, teda ty si iná macherka. Tašky sú nádherné, hneď by som ich brala. Šikulka si ty veliká. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. JANI, KOUKÁM.
    SUPER. TAŠEK NENÍ NIKDY DOST.
    TVÉ JSOU NAPROSTO SUPER.
    I POUZDRO JE KRÁSNÉ.
    MĚJ SE HEZKY A UŽIJ SI NEDĚLI.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boha mojho,ty jsi taaak sikovna a jeste si sijes tak stylove tasky,ty si vlastne Jani vubec nemusis kupovat zadne kabelky,nadhera,nemam slov.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani tvoje šicie umenie ma dostalo do kolien, tvoj talent a šikovnosť snáď nemá hranice. A z poslednej fotky som odpadla, nádherný obal na mobil, taký by som brala všetkými desiatimi. Nechceš ich vyrábať? Ja si objednávam s monogramom v krásnom vintage rámiku alebo s vavrínovým vencom, už ho vidím, aaach. Tíško závidím :) Krásny večer ti prajem. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Waw Jani super, nadhera, lepsie ako Gucci :D, daj si ich patentovat pod znackou Jane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, Jani, tak z Tvého dnešního tvoření jsem tedy těžce paf... nejvíc mě bere ta béžová taška s koženým dnem, z té jsem vedle jak ta jedle. To je prostě nádherná práce! A to malové pouzdro, no wow, nemám slov... Krásnou neděli, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani, teda to je paráda! Nejvíc se mi libí ta šedá... jsou všechny nádherné:-) pěknou neděli Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Janka, teda to je nádhera! Tá taška je úchvatná, tá prvá, hneď by som ju brala! Šikulka!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jani ,smekám před Tebou. Tašky jsou parádní, brala bych všechny, protože jak říkáš nikdy jich není dost. Jsi šikulka!!!
    Přeji Ti krásnou neděli.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No na toto ja už nemám slov .... suprové šitie, profesionálna práca. Na tašku z ľanu sa síce chystám, ale až takto ďaleko to určite nedotiahnem . Šikulka si Jani , J.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bardzo przydatna i piękna, uszyłaś perfekcyjnie, miłej niedzieli

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jani, tašky sú perfektné. Prírodné materiály vždy zaručia úžasný výsledok. No nepredpokladám, že si toto zvládla na bežnom stroji. Moje pokusy vždy skončili úplným rozhasením stroja.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. WOW ! cudna, brak mi słów ! Pozdrawiam cieplutko - M.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tá prvá je úplne famózna! A k zime máme úúúplne rovnaký postoj...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zakochałam się w tej materiałowej ...Cieplutkiej niedzieli pa,,,

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jani,páni! Jsou perfektní, hlavně ta první! Jsi opravdu moc šikovná a to pouzdro - super!
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jani, Ty jsi úžasně všestranná! Všechny tašky jsou propracované do detailu , zvláště ta první se mi moooc líbí! Přeji krásnou neděli a ještě jednou velké díky za jarní nadílku! pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Janka tak to je moja šálka kávy. Skvele si tašky spracovala. Je to taká kožená klasika, ktorá bude vždy nositeľná. Oslovili ma najmä prvé dve tašky. Ja som si podobnú vytvorila asi pred rokom zo starších kožených nohavíc. A čo sa týka zimi tu ja môžem, aj keď som len pasívny športovec v podobe pravidelných vychádzok do prírody. Peknú nedeľu Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jani, jeden kousek hezčí než druhý, jsi velká šikulka, hezký večer,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Janičko,co já ale Ty jsi šikulka na vyznamanání!!!!!!Ty máš nějaký speciál na šití kůže??? Já mám totiž celý kabát z výborné jemné kůže šedé barvy a nevím co s ním.Tvé tašky to je jedna báseň,to bych neuměla.Kdybys bydlela poblíž dala bych Ti ho !Moc Tě zdravím Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Janičko, náááádhera,..... moc krásné tašky i pouzdro na mobil ....Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jani, you've done a wonderful job with these bags! Beautiful!!! xo Pam

    OdpovedaťOdstrániť
  23. úžasné tašky, zvlášť ta první se mi moc líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Fíha, tak toto je paráda, krásne tašky. Chcela by som toto ovládať. :)
    Tá prvá sa mi však páči najviac...skvele skombinované.
    Šikulka si.

    Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Krásná práce, tašky jsou naprosto dokonalé!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť