Celkový počet zobrazení stránky

9. 10. 2013

Box na klobúky.


Box na klobúky, v ktorom nebudú uložené klobúky.
-
....ako vznikol box -  základ boxu tvorí vlnitý kartón. Na spevnenie konštrukcie sa z vonkajšej aj z vnútornej strany lepil výkres, vnútro je vystlané saténom a na vonkajšiu sa lepila čierna koža, ktorá sa zbrúsila a napustila hnedým liehovým moridlom.
Júúúj ako sa to rýchlo píše, no bola to poriadne brblavá robota, na ktorú som minula tony lepidla.  
A potom lepidlo schlo....a schlo...a schlo, hádam aj tri mesiace, kým som si našla čas na jeho dokončenie. 
  Na koniec sa na vrchnák namontovala rúčka zo starého kufra a celý sa pripevnil k telu boxu pomocou dlhého koženého pásu s ktorým sa uzatvára box.
-
...a dielo je dokončené.








Základ boxu.
Vaša Jana

18 komentárov:

  1. Janka vravíš , že základ je papier? Fúha , tak to nemám slov. Je parádny a kľudne aj na klobúky. Aj paničky spred sto rokov by sa mu potešili. &Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka a máš doma originál ! Do tohto by som sa určite nepustila, ale u teba nič nezvyčajné :-)
    Obdivujem ...
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna nová starinka. Ty tu Jani už predvádzaš svojimi schopnosťami vyšší level. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, box je dokonalý! Jsi nesmírně šikovná...Hezký večer! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koukám jak blázen... to je úžasný kousek!!! Je dokonalý!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ou, ou, ou...smekám!!!! Co víc říct... Snad jen - Jani, prosím, ukaž víc z Tvého, tuším nádherného, interiéru :) Pěkné dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. perfektné....nemám slov, nádhera...aké lepidlo si použila?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzerá ako ozajstný :-D .. ale, na toto ma nenahovoríš .. užívaj a teš sa z neho :) Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Janko, ty jsi kouzelnice! Box je úžasný, obdivuji nápad a horu trpělivosti ....
    Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Paaani ten box nemá chybu, je úžasný :-) Teda Janka ty maš ale trpezlivosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Obdivuji!Dokonalý box na klobouky.Moc se povedl!Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jani, klobúk dole pred tvojou šikovnosťou, ja by som to určite nezvládla.Ale kto vie,ten vie.Si šikulka.Box je parádny.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To by som asi nezvládla. Pre mňa veľmi zložitý proces. Ale výsledný efekt je bravúrny. Úplne, ako originál.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jani! To mi tedy hlava nebere! Jsi neskutečně tvořivá a hlavně šikovná! Tleskám a klaním se!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Så superfint! Du är jätteduktig!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To si robíš srandu, ja som myslela pri prvých vetách ,že opisuješ ,ako sa kedysi robili krabice na klobúky a teda ani obrázok ma nevyviedol z môjho omylu ,až posledné vety tvojho príspevku :DDD si skvelá ,šikovná ,všetko chápem ,ale odkiaľ kožu to neviem, ja sa snažím ale nikde ju zohnať neviem, kupujem staré saká v sekači ,to je môj recept :DD krasny deň E.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jani ty mi dáváš zabrat!!! Mám starý šedý koženný kabát,chtěla jsem šít tašku,kůže je tak krásně jemná,nevěděla jsem co s ní,teď už vím,jak to zhotovím dám vědět! Jak to dopadne dobře budu ráda ...moc děkuji za bezva tip!!!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť