Celkový počet zobrazení stránky

5. 12. 2013

Mikuláš.


Mik-Mik-Mikuláš, čo v tom vreci máš?
Pre dobrú Aničku cukrovú paličku,  pre zlého Janíčka, prútená metlička....
-
Aký by to bol Mikuláš, bez mikulášskych ponožiek????
-
Ušila som ich na poslednú chvíľu z ľanu a filcu ......som veľmi zvedavá :), čo si v nich deti nájdu....
....možno kus čierneho uhlia a vŕbovú paličku.



.... a aby náš ocino nebol smutný, Mikuláš mu nadelí sladkosti do mini-vreca ozdobeného ryžovým papierom.



 ..... ešte jedna rýchla výroba vianočnej dekorácie.
 Pri sledovaní TV si namiesto čipsov do ruky zoberieme: polystyrénové guličky, drevené stromčeky, hviezdy zo zafarbeného bieleho kartónu, ihlu a niť.
 A môžete veriť, že na misu plnú čipsov ani nepomyslíte.




 Sladkého Mikuláša Vám praje 


vaša Jana

24 komentárov:

  1. Janka sladkého Mikuláša, no a biela reťaz sa vydarila. &Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné tvoření:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janinka,
    je pet rano a ja s Matyskem cekame,az se Eli vzbudi,bude to casny Mikulas,ela shabby mikulasske pytlicky jsou jiz naducane jen je musim tajne presunout na terasu,v noci jsem se bala,ze by tam ovoce zmrzlo.Tve puncochy jsou opet vkusne a kouzelne a i ja pripravila tatinkovy maly mikulasky pytlicek s dobrutkami pro nej a vetevkou jehlici.Uzivejte dni,pa Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, nielen zaujímavá je tá posledná ozdoba, ale pridala si aj štipku humoru - to sa mi páči:-)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, veeeeeľmi pekná mikulášska výzdoba :) Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jani, čižmičky sú krásne a to vrecúško pre manžela je tiež nádherné. A dnes som sa naozaj pobavila. Humor Ti nechýba. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Janka, ako vždy to máš krásne....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Janičko milá, překrásné a vkusné dekorace zdobí Tvůj domov. A moc mě zaujal nápad s polyster. kuličkami. Tolik se mi jich doma válí a čeká na použití. Myslím, že se budu opičit :-) Krásné dny přeji. lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jani nádherné idem si vygúgliť techniku s ryžovým papierom ten meštek je geniálny ,aj pančuchy prosím ťa na čom máš to zátišie odfotené tá doska a pod tým ten kov to je snáď skrinka ??? Vyzerá to úchvatne ,musím si dať viac času a prelúskať tvoj blog pekný deň E.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jani a tebe čo nadelil, kde máš svoju Mikulášsku pančuchu? Super si krátiš chvíle pred telkou, čipsy som nejedla ani nepamätám a odkedy som trochu rozbehla šitie, tak som telku nevidela. Snáď to na chalupe dobehnem (samozrejme s ihlicami v ruke). Sladkého Mikuláša prajem. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Janičko,jsi táááááááááák šikovná,mě se vše líbí a potom musím pracovat i já a zkoušet ty Tvé novoty a inspirace:-) Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mňa by veľmi potešili darčeky v tak pekných a vkusných pančuchách, či čižmách. Pri telke sedím málo keď, tak tiež niečo robím a slané nemusím, ja som na sladké ;-)).
    Bohatého Mikuláša prajem.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahoj Jani.čižmy sú dokonalé,velice sa mi páčia :).papa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No Jani, teeeeeda, šikulka si riadna. Nápady na jedničku:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mikuláš u vás byl opravdu kouzelný, Jani! A tvoje rada, jak večer nemlsat - prostě skvostná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Så fint och stämningsfulla ting!

    Önskar dig en härlig helg!
    Kram Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Teda Jani ozaj paradna "odtucnovacka" :) Moc krasne dekoracie :) Sikula...

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Hoppas allt är bra med dig!

    Ha de så gott och stressa lagom!
    Kram Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jani,reťaz je veľmi pekná,mikulášske ponožky a vrecúško pre manžela sú super krásne,budem sa opakovať ale páči sa mi u teba úplne všetko.Tie vankúše s predošlého príspevku sú tiež parádne.Pekný advent prajem.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  20. krásne, rada prídem nakuknúť znovu

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Happy hollidays!!! God Jul & Gott Nytt År! Kram Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Önskar dig en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

    Kram Marie

    OdpovedaťOdstrániť