Celkový počet zobrazení stránky

24. 4. 2014

Zo starej nová.


Dnešný príspevok o všetkom možnom a nemožnom.
____

O jednej starej taške, ktorá mala putovať do koša....
....ale zacvakali nožnice....
.....zabzučal motor na šijacom stroji....
....ihla si zatancovala po ľane a koži...
....a hurá!!!..
....nová taška je na svete.



 ...o figovníku, na ktorom narástla až jedna figa-figa borová....
....v rádiu hlásili, že tohoročná úroda fíg bude bohatá....hi-hi-hi:))) možno na figových plantážach v Turecku, ale u nás určite nebude.



....o tom, ako všade rozvoniava orgován...


....a ako sa na Veľkonočný pondelok vyfarbilo nebo....


 ....ale aj  o tom, ako sme po daždi dostali na záhradu nechcenú návštevu.



Vaša Jana

22 komentárov:

  1. Skvela taska... Aj ja som robila z lanu...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani,,,taška je krásnější než dříve...moc se ti povedla.
    A fotečky nádherné ...
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento prispevok o vsetkom moznom aj nemoznom sa mi velmi pacil:) Taska je krasna, stylova a fotky nadherne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani taška je parádna,hneď by som ju brala,ja mám figovník vysadený vonku našťastie nezamrzol ale figy na ňom nikdy nestihnú dozrieť.Pekné fotky.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Janičko ta taška je nááááádherná,jsi moc šikovná a u vás už kvete šeřík-orgován-v dobrém závidím,já si musím ještě chvilinku počkat :-) Krásný večer!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ale veď to je pekný slimčo - záhradný ;-)
    Horšie sú tie bezulitnatce.

    A taška je úžasná. Nádherná premena. Obdivujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani, s tými taškami ma už štveš :-) a ešte aké to máš vymakané, ako z výroby !
    Dodnes sa vraciam k tým, čo si vkladala dávnejšie. Materiálu je doma dosť, ale času málo .... fakt neviem, kde robím chybu ...
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani vždy obdivujem voju zručnosť pri výrobe čohokoľvek. Dnes nádherná taška ako od profesionálneho brašnára. Orgován veru krásne kvitne, len nemám zdroj, kde odtrhnúť a len tak zastaviť pri plote a trhať nechcem. Asi zazvoním a pekne poprosím, či mi nepredajú do vázy. No a tá kaplnečka u Vás v dedine je nádherná. Jani pekný víkend Ti prajem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jani nádherná taška ja som si kedysi ušila jednu ľanovú, kombinovala som ju s jelenicou no už má ozaj svoje roky, tá tvoja je úžasná ako tu hovoria dievčatá premakaná , ako originál z obchodu !!! Krásny deň E.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc povedená proměna tašky :)) Díky za inspiraci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéééj:) Taška - prvotriedna, dúha - nádherná, orgován - voní až k nám (alebo je to ten náš?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. šmanečku Jani ta taška je překrásná. Ta se teda povedla. Honem honem přemýšlím, kteráže z mých starých tašek půjde na regeneraci.
    pěkný den Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Taška je Jani úžasná!Moc krásné fotky.hezký zbytek týdne přeje věra

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Świetna metamorfoza torebki :) Ciekawi mnie jak to zrobiłaś... może jakiś DIY?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. whau!! Ta taška ja bomba!!!
    Krásné jaro přeju a hodně parády :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moc milý a vtipný příspěvek Janičko! A na tu tašku tady jen otvírám pusu! Úžasná recyklace!
    Pohodový víkend přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jani, nová je krajšia ako stará. Dobre si to vymyslela, taška je 100 bodová. Figu by si mohla dať na slniečko, lebo naším susedom rastie v záhrade a veruže som oči išla nechať na tom kríku, neúrekom fíg budú mať. Už sa teším, lebo sa ujde aj mne, ako každým rokom. Pekný víkend:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak nad taškou mi spadla čelist, zrecyklovala jsi jí vskutku náramně!!! Krásný víkend,L.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jani Ty jsi tak neskutečně šikovná,že i ten slimák se mi u Tebe líbí!!!!!!!!!! Ta taška to je fakt výběrové dílo ,jsi asi nějaká výtvarnice jinak to nechápu!!!Srdečně zdraví Dája.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Recyklace na jedničku:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Kabelka - si šikulka. Naozaj sa podarila.
    Orgován, dúha aj slimáky - ja môžem. Ok slimáky sú možno škodná, ale sú taký roztomilí a prítulní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Janka po dlhej dobe obdivujem tvoje príspevky, čo dodať, proste krása ... tulipány , taška a figovník - juj mňam, ten daj kludne von , slniečko mu len prospeje. Pekné sviatočné dni prajem Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť