Celkový počet zobrazení stránky

18. 9. 2012

Hotovo!

                   Nový stolík do kuchyne je hotový a mohla som si naň poukladať svoje (:-cárajchy -:) 
a ako sa poznám, dlho to takto poukladané nezostane.

Tento krásny vyšívaný ihelníček som vyhrala pri Jitke.
 " Jituš - ešte raz ďakujem, som z neho celá paf."




Stará porcelánová misa mi  pri umývaní dala riadne zabrať, bol v nej slivkový lekvár stvrdnutý na kameň.

 

 Na obsah tejto drevenej debničky sa máte na čo tešiť.



 Vaša Jana

21 komentárov:

  1. Janičkp krásný stolík-tenhle typ mám moc ráda!!A máš plno nádherných pokladů!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka, je dokonalý! Aj mne sa takéto stolíky páčia, škoda, že ja by som taký ani nemala kam dať :) Je skutočne prekrásny, všetko to vyzerá veľmi krásne. Prajem pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné poklady na nádherném stolečku!Krásný pohodový den:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jáááj Janka, samé peknoty, ... a ten vešiačik !
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani,takovy stolek mam podobny v planu take do kuchyne,ale asi se svetlou deskou,jen co deti povyrostou,nyni na vse lezou,je moc krasny.Take se me moc libi bile vedro a misa,pripomela jsi me,ze ji mam doma schovanou,tak by asi zaslouzila ukazat svetu.Dekuji za opet stylovy prispevek,jako vzdy jsi nezklamala.Ja jiz budu losovat,tak pokud jsi se ucastnila,tak nezapomen juknout ke me na blog.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Janulka, to je nádhera, ako ty vieš všetko skĺbiť dokopy. Príjemné pohladenie sú Tvoje fotky. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Beautyful Jana...this side of your Kitchen, and so great the sidetable, with all the old nice kitchen items!

    Have a nice wednesday!
    Greetings, Marianne.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani,
    krásné staré poklady vlastníš ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jani, parádní stolek ... a těch pokladů na něm a nad ním! To i moje srdíčko zaplesá a den je hned veselejší! Pa, hezký den a těším se na poklady z bedničky! Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahaj Janka...to jsou pokladý přímo k nezaplacení. Moc se mi líbí ten starý trychtýř a spousta lahviček v bedničce. Měj hezké odpoledne, pa pa Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Boha jeho, to jsou ale epesní poklady!!! Kam na ně Ty jedna popelindo pořád chodíš;-D? Brala bych všecičko do jednoho:o))). Stolík je božííí. Krásně jsi si to učmanila!!! Vďaka Ti drahá za milóčký, pohlazením vonící komentík u mě na blogu. Jsi anděl. Čuky a bosk má drahá tlamička:-))) Míša

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Bardzo ładna kompozycja , całuski pa...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jani, krásné kousky prověřené časem si spojila v kouzelné zákoutí! Moc jsem si to užila. A Jitky jehelníček, jako by byl do tvé kuchyně dělaný...
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné fotky, krásné poklady - paráda. Měj se hezky. Slávka

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Jani, to tedy koukám jak jehelníček ladí s ostatními dekoracemi. Jsem moc ráda, že se ti líbí a je k tobě opravdu jako dělaný.
    Přeji hezký dny a zdravím, Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To je nádherné kuchyňské zátiší.... Normálně závidím! :o) Zaujal mě ten věšáček na první fotce. Přísahala bych, že jsem ho u někoho z rodiny ještě nedávno viděla fungovat snad v nějaké dílně, či ve sklepě u umyvadla, jenom se mi zdá, že byl zelený...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jani, dnes jsem našla tvůj blog a je mi moc blízký, také neustále něco natírám a přetvářím :-)) Přeji krásné dny Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  18. To jsou ale parádní poklady! Pro mě jsou cennější než zlato!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nádherné fotky a krásný jehelníček.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Jani, stolecek je kouzelny, ale ty stare poklady na nem, ty tedy jsou. No a jehelnicek je uzasny. Mej krasny podzim, katerina

    OdpovedaťOdstrániť