Celkový počet zobrazení stránky

3. 9. 2012

Konečne poukladané!

Už bol najvyšší čas urobiť poriadok v šuplíku so starými krajkami, čipkami a vitrážkami. Internet nekonečných možností nesklamal a na jednej stránke som objavila predlohu na papierové špulky (:- alebo, zakladače - štítky - organizéry -:) vyberte si názov , ktorý Vám najlepšie pasuje. Motív po úprave na potrebnú veľkosť som vytlačila na hrubý papier a zliepala dva štítky dohromady - aby to bolo pevnejšie. 


Dlhšie špulky na staré vitrážky som vyrobila prestrihnutím krátkeho motívu. Na jeho konce som prilepila tvrdý papier potrebnej dĺžky ( juj -  tuto hľaď je to zle odfotené, práve to vidno). 


                                           
  Pekne usporiadané stoja ako vojaci v rade. 



Predlohy.

Príjemné tvorenie Vám praje 
  Jana



22 komentárov:

  1. Ahoj Janka...udělala jsi to perfektně a děkuji i za předlohy. Měj se fajn, pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jani, no ja by som tiež potrebovala spraviť taký generálny poriadok. Snáď sa k tomu dostanem. Krásne si to usporiadala. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Janka, brnkla si mi do noty. Už nemusím hľadať, presne toto som potrebovala, lebo moje stužky, čipky a ďalšie potrebnosti sú pohádzané v plastovej krabičke a mám v nich bordel ako v tanku. Vďaka ti.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, nádherně nostalgický příspěvek, a přitom tak praktický! Moc děkuji za předlohy, určitě je využiju.
    Příjemný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hallo altijd leuk om post van jou te lezen,het ziet er allemaal prachtig uit.

    Fijne week groetjes, Marjonel

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Janka je to úžastný nápad a predlohy sú skvelé no a to ani nehovorím o tých rásnych pokladoch ktoré máš .

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jesteś fantastyczna. Mało,ze pięknie zrobione, poukładane, to jeszcze udostępnione innym. Na pewno skorzystam. Pozdrawiam.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jani, krasa! Dekuji za predlohy. Rada je pouziji. Mej prima den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dzien dobry Jana!
    Bardzo dziekuje za wizyte i mily komentarz na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie z Italii
    Barbara

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vynikajúce ! toto si musím vyrobiť, takže ďakujem za predlohy Jani :-)
    pa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jani, Jani, tos mi udělala radost! Pořád přemýšlím, na co namotám zbytky klubíček od háčkování a tohle je přesně ONO! Moc děkuju, konečně to budu mít také "poukladané". L.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Janka, tak toto je výborný nápad, tiež ďakujem za predlohy. Určite to vyskúšam. Máš to krásne nafotené! Prajem krásny deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Witam Jana,dziekuje za mily komentarz na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie i do nastepnego posta:)ciao

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj Jani, to je nádherný koutek. Děkuji za předlohy, určitě je využiji.
    Hezké dny
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hallo Jana!
    Deze keer in het nederlands...wat leuk al je mooie kaartjes, en klosjes, met garen band, en kant...ga je daar ook echt mooie dingen mee maken??

    Lieve groeten van Marianne.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Janko bravo,nechtělo se mi hledat a to se mi hodí,díky jsem moc ráda!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super pomysł , na pewno skorzystam. Uwielbiam koronki ....)))Bardzo dziękuje buziaki bardzo gorące.....

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tož to je parádička. Huž to mám stažené:o))). Vďaka Ti drahá za tip. Vypadá to móóóóc peknučce. Kouzelné babí léto Ti vinšuji milá moja. Bosk Míša

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krasny tip na spulky,ja mam sice radeji drevene,ale tyto jsou take nadherne,moc se me libi tvuj smysl pro detaily,byla by jsem rada,kdyby se ti zalibil muj novy blog www.bavimebydlet1.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť