Celkový počet zobrazení stránky

3. 10. 2012

Jesenná dekorácia zo skalníka.

Červené bobule skalníka ma natoľko očarili, že som sa rozhodla použiť vetvičky z tohto kríka na jesennú dekoráciu. Pôvodne som mala v pláne nazbierať šípky, no nestíham, nestíham ...., a tak som narýchlo uplietla jeden venček a ozdobila starú plechovú nádobu. 





Moje milé virtuálne kamarátky, toto srdiečko zo sušených  ružičiek som urobila pre Vás.
 Všetkým Vám zo srdca ďakujem za krásne a povzbudivé komentáre.



 Od Lenky som dostala krásne ocenenie.
Leni ĎAKUJEM.




..  pokud cítíte, že je na světě bytost, která si zaslouží obyčejné a jedno z nejhezčích slov na světě "děkuji", vytvořte nový příspěvek, zkopírujte obrázek, tento text, vložte jeho blog adresu,upozorněte jej na tento odkaz v jeho komentáři a vyznejte se mu. Stačí jedno slovo nebo 100, je to na Vás. Pošlete to 2 lidem, jako symbol dvou rukou, kteří si mají pomáhat. Co můžete uděláte dnes, neodkládejte na zítra. Kdo ví, co bude zítra. Své pocity a emoce co nosíte v sobě, patří světu a lidem kolem nás. Dejte mu - jim je. Děkuji!

Toto srdiečko by si v prvom rade zaslúžila moja rodina, ktorá mi veľmi pomáha pri výchove Leona. 
Peťo, Lea a Laura ĎAKUJEM, ĎAKUJEM, ĎAKUJEM...........

Podľa pravidiel srdiečko posielam :
Andrejke http://revedevivre.blogspot.sk/ , ktorá sa stala mojou prvou virtuálnou kamarátkou
a
Miške http://mi-mo-ska.blogspot.sk/ ,  ktorá krásne čmáni a svojimi príspevkami ma vždy pobaví .
 

Vaša Jana


22 komentárov:

  1. Jani,ja jsem tak rada,ze jsi si na nas nasla i v tve casove tisni chvilicku,uz jsem ti chtela napsat,jaka je skoda,ze na nas nebudes mit tolik casu,jak jsi psala,ale naprosto te chapu.Tvuj blog je pro me balzam a dnes jsi to jen potvrdila,venecek je kouzelny a plody v nadobe jakbysmet.Jen dalsi dukaz ze v jednoduchosti je krasa,dekuji ti.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa uz davno kocham vasim blogom ale teraz musim napisat ze vsetko co som videla citala a mohla tiez pouzit ako napr.vrecka na semienka ma naplna krasou a zaroven inspiruje. Dakujem a drzim vo vsetkom palce. Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, už v minulom príspevku som ti chcela napísať, len som nenašla tie správne slová, ktoré by dokonale opísali môj veľký obdiv, načo si sa podujala. Držím ti palce. Ďakujem ti za srdiečko, je krásne a to tvoje je veľké, plné lásky a nesmierne ľudské.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janičko to je krása-a to srdíčko!!!!To je srdeční záležitost:-)Vidíš a já mám tolik sušených růžiček-teď už vím,co s nimi:-)S dovolením si nápadík půjčím a zkusím!Krásný den!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, dekorace z bobulí se moc povedla. Věneček je krásný! A to srdíčko - nádhera! Hezký den! Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Janka, srdiecko na dlani si urcite zasluzis...mas krasny blog a krasne inspiracie....a krasne ruzickove srdiecko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jani moc gratuluji!Věneček je nádherný!A to srdíčko s růžiček je snové.Krásný den:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Jani, srdíčko na dlani si zasloužíš víc než kdokoliv jiný. Krásné podzimní dny! Pá, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gratuluji k ocenění.

    Srdíčko, které jsi vyrobila i překrásný věneček - musím obejít zahradu a hned Tvoji inspiraci zužitkovat :=)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne Jani, stará ľanová látka, tehlový obklad, k tomu kus prírody ... niet čo dodať.
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Cudny wianek, ale serce powala na kolana :) Słonecznego dnia Jana :*

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jani, srdečně Ti blahopřeji k ocenění, které si právem zasloužíš.
    Dekorace je moc pěkná, věneček je parádní a to nemluvím o srdíčku, to je nádherné!!!
    Přeji Ti samé krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Janičko ,také Ti gratuluji k ocenění,moc si ho zasloužíš jako člověk i jako moc šikovná výtvarnice!Srdíčko je nádherné a ta zinková nádoba je parádní a ještě se mi líbí nová změna na Tvém blogu,tak ahoj Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jani, nádherná dekorácia. Si človek s veľkým Č. Opäť sa teším na Tvoje príspeky... Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jani nejprve Ti moc gratuluji k ocenění :o) A ty tvé dekorace jsou krásné--obzvlášt to srdíčko z růžiček tak to je překrásné :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jaňulko drahá moja, čo mi to robíš;o)! Jsem z toho celá na měkko!!! A taky jsem se popravdě zapotila až na riťke:-D, páč mám včulajky velký úkol, vybrat já dvě dušičky, kterým pošlu srdíčko na dlani. Každoprdně Ti velmi pěkně děkuji. Je to pro mě velká pocta!!! Važím si toho, jsi moja zlatá tlamička:=). A Tvé dekorace jsou opět čmankózní. Maj sa čarokrásně milá šihovná čmaňulenko. Bosk Mišulka

    OdpovedaťOdstrániť
  17. So nice the red berry's...and the beautiful pink roses hart...an the picture with the two hands with the red little hart in the middle...Hart warming!!!

    Have a nice evening, and greetings, from Marianne.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jani, skalníky já miluju a ty si je úžasně využila k podzimním dekoracím! Nádhera! A srdíčko je jako sen. Moc gratuluji k ocenění a přeji hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jano, krásný srdíčko, věneček i ten litinový věšáček. Ocenění Ti moc přeju, přišlo tomu pravému člověku, jako jsi ty. Opatruj se. Slávka

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Milá Janka, srdiečko zo sušených ružičiek je neuveriteľne krásne! Gratulujem tiež k oceneniu, ale ak sa neurazíš, na mojom blogu som ti venovala ďalšie, pretože si ho nikto nezaslúži viac ako ty, aj keď ani jedno, ani tisíc ocenení nevyjadrí to, ako veľmi môže byť tento svet vďačný za to, že si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Piękna jesienna aranżacja.....Cudny masz ten wieszak...Serce ma tyle ciepła co Ty...Gorące pozdrowienia z Polski pa...

    OdpovedaťOdstrániť
  22. moc krásné dekorace....
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť